შევედით სახემძღვანელოში,მეორე მოდულის სასწავლო პროექტის გეგმაში-გავხსენით ბლუმის ტაქსონომიის ახალი სიტყვები,შემდეგ მივიღეთ რჩევები მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შემუშავებისთვის,საგნბრივი სტანდარტების მიზნების მისაღწევად.
დავსვით და ერთმანეთისგან განვასხვავეთ ჩვენი პროექტის შესაბამისი საკვანძო კითხვები: 1 ზოგადი; 2 თეემატური;შინაარსობრივი რამდენიც გვინდოდა.
შემდეგ დავწერეთ ღრუბლებში,მოვიწვიეთ ჩვენი ჯგუფის წევრები,ტრენერი, გავუზიარეთ ერთმანეთს ჩვენს მიერ შედგენილი კითხვები და ტრენერისგან და ჯგუფისგან მივიღეთ უკუკავშირი.
No comments:
Post a Comment